gladglad




tessa på min cykel (RIDE MY HORSE! (;)


svarta converse som jag skall köpa, vad tycker ni?

har haft en helt juvlig kväll, jag är så glad. Jag vet inte, vi gjorde inte något speciellt men jag känner mig så glad.
Jag var efter skolan till Galna dagarna, sedan cyklade vi till mig med tessa. Efter det hade vi träff kl.6 i Brahe.
Men det blev lite kik in i One way också. Efter oneway gick vi till hese för att Lotta skulle äta. Och efter hese blev det fik på Brahe.
Jag gick en bit med Tessa och så cyklade hem, och jag var hemma typ 10 tiden (:

ps. min kamerasladd är borta tyvärr, bara skit mobilbilder

raia

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

snygg kappa

2010-04-16 @ 22:40:46
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0