lördag&söndag

fick en himla lust för musslor, här ser ni musslor som jag åt förra hösten i Nice.
Jaa, alltså på lördag stack vi till stan typ vid 2 tiden. Vi var till ett cafe och sedan till Greenz. Vi kikade runt i butikerna och njöt av solen. På kvällen gick vi upp till några bunkrar, vi hade picnic med bröd,cider,skumvin och bananer. Det var mysigt, och det kändes som om våren påriktigt var här! Tillsist blev det för kallt så vi gick tillbaka in och bara satt och pratade.
söndag spelade vi först The simpsons-game det var kul, för vi spelar det varje gång vi sees. Efter det gick vi till stan var vi hämtade Bagels från Arnolds och gick till åstranden för att äta dom, vi matade också samtidigt lite fåglar..... hahha det misslyckades totalt.
Vid halv 7tiden gick vi till tågstationen för Saras tåg avgick kl.7.  Efter det gick jag till busshållsplatsen och kom hem.
Skriver mer om idag snart när jag fått bilder av lotta. Sitter nu och ser på Finlands nästa topmodell och dricker min fruitie.
raia

Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du fått en bra start på veckan sötnos! :)

2010-04-26 @ 20:22:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: CELINE

399:- kostade dom, + frakt som kostade runt 50:-. Om dom är svåra att gå i är väl lite upp till var och en, vad man är van vid och så. Detta är mina högsta klackar så jag tycker såklart att dom är lite svåra att gå i, men platån gör ju självklart att det blir lättare, sen sitter dom väldigt bra på foten. :)

2010-04-27 @ 22:16:44
URL: http://cceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0