Söndagen

vi kom fram på fredag och igår har vi bara chillat. Idag blir det kanske spa, JEE! men nu går vi till butiken och köpa en tandborste till tessa och till apoteket och köpa burana. På fredag blev det lite strul med tågbyten så vi missade tåget vid ett tillfälle och måste vänta på ett tåg i 4 och en halv timme. HAHA de fo riktit bra ändå!
här kommer lite bilder, :)

raia








jag matade sara, stackarn.



gammeldans när jag dansade med min systers par.


sara gömmer sig under gula jackan.


när vi väntade på tåget..


jag ritade en bild på oss i tåget.




söta sara

Kommentarer
Postat av: Sanna

TACK så mycket!

2010-02-21 @ 15:15:41
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0