sunday

Sara och Tessa (bilden ovan) i Latte
Igår kväll var super, jag var till Iines med Anna och Niina. Vi gick till ett par kompisar, men kvällen slutade med att vi kom därifrån tidigare än vi trodde, typ kl.1. Vi hade ändå trevligt också hos Iines!
Nu var jag till kyrkan(på skriftskoleträff iprincip) och efter det gick jag en snabbis på kaffe till Latte,med Sara och Tessa. Nu är jag hemma och mumsar i mig pizza, jag har blivit ett jävla fetto men vem orkar bry sig? :---D
Solen skiner igen!
raia

Kommentarer
Postat av: carro

sv: åh tack så mycket :)

2010-03-14 @ 15:37:10
URL: http://itscarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hei pliis, i look terribbELL

2010-03-14 @ 17:44:46
Postat av: camel

jooooooooooooookaunis

2010-03-14 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0