tuesday


väskan jag köpte

Min goda vän Lotta har födelsedag idag, Grattis! Hon fyllde 15 år idag, och om hmm 6 månader är det min tur :D(tala om otåligt) Idag har det varit ganska lätt dag, efter skolan gick jag med Sara till cafe brahe och efter det på loppis. Jag hittade allt möjligt men köpte bara en väska. Jag gillar loppis verkligen, det är secondhand som gäller.
Efter det var jag på min flöjttimme och så gick jag till Iines och vi tittade på gamla videon vi filmat nångång i lågstadiet. Vi var alltså jag,niina, och iines. Tiden gick och jag märkte plötsligt att klockan var kvart i 9. Jag hade missat yogan, igen :(

Jag fick förresten en Estee Lauder foundation av min mamma, tacktacktack!

raia

Kommentarer
Postat av: Lotta

va sööt bild :D

2010-03-02 @ 21:37:26
URL: http://lottasi.blogg.se/
Postat av: MARIA

riktigt snygg väska!

2010-03-02 @ 22:57:33
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0