hemma igen...




mmm, lite trött som ni ser..

kom hem ganska just, och är ganska trött igen. Vi hade en såå kul dag idag på borgbacken(ett nöjesfält i H:fors), och före det var vi och åkte lite runt med spårvagnar(hahhaha looong story.) och efter borgbacken åkte vi tillbaka till Mia var jag packade mina saker och så tog vi bussen tillbaka till Kampen och så åkte jag hem :(
Och nu regnar de förresten ute, ganska mysigt egentligen (:

Jag lägger imoron bilder från idag, eftersom Mia inte ännu hunnit skicka några till mig..

raia

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hej, jovars, det har regnat hela dagen men det har varit helt okej :) Själv då?

2010-05-14 @ 00:22:46
URL: http://sjuktbeteende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0