staying alive

Hola Amigos!

Jag var igår till läkaren, och jo, jag är sjuk. Så nu äter jag antibiotika och operationen blir säkert vecka 48.

MEN HEEJ, roligare meddelanden!
Igår efter läkarbesöket åkte jag till Lotta. Hos Lotta chillade vi osv. Och vid 9 tiden åkte vi till stan, med chillkläder. Först var vi till Donken, vi satt där i typ 1 timme och bara pratade. Sen gick vi in till stan och köpte popcorn så tog vi bussen tibaka till Lotta. Då var klockan typ 12.

När vi kommit till Lotta började vi se på en film, kommer inte ihåg vad den hette men något med flygvärdinnor hit och dit.

Efter det pratade vi och pratade och sen började vi sova.

tack Charlotta <3




raia


liten sång här också ;) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0