Nice part 1

HALLLOOO!!Nu är jag tillbaka i Finland, och nu kommer här lite bildbomber.

Först Söndagen, alltså dagen då vi åkte.
Vi var i Nice typ klockan 21 så vi gick bara ut nära hotellet och åt kinesiskt.




Sen dag två eller nojo här börjar det ju egentligen först.. Men ja:
MÅNDAGEN
Jag, mamma och Laura gick till vårt croissant ställe och köpte croissanter,briosscher sedan gick vi till butiken och köpte sylt,apelsinjuice och sånt.
Efter morgonmålet gick vi till gamlastan gick där runt och lunchade där.
Från gamlastan fortsatte jag och Laura till shoppinggatan medan mamma och pappa gick sina egna vägar.

När jag och Laura shoppat gick vi tillbaka till hotellet (lite omvägar blev det ju :P) och så gick vi till stranden och simmade.

Efterdet gick vi till hotellet, chillade på vår stora terass och bytte om och gick ut och åt middag.


 

 

Här var kanske 1 8 del av alla bilder D::D

 

enjoy  av domhär nu dentiden (;

raia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0