musik,spel och vaktande


en bild från lotta för säkert ett år sen hahahah


tjenatjena!
Sitter här hos Lotta, hon är i duschen just nu och jag kom just därifrån.. Jag är här för att vakta henne eftersom hennes föräldrar inte är hemma haha :D

Vi kom just hem från TPS-Blues matchen, tps sög denna gång, jag som är en STOR tps-fan!!!

Före det var jag och gjorde moppekortet, DET GICK IGENOM hurrraa! Och efter det var jag på flöjttimme och jag fick veta att jag har här några konserter snart, önska mig lycka till ;)

nu snart och äta o se på tv, sen och sooova,
imorgon skoldag..

raia

Kommentarer
Postat av: C A T T I S / photo

haft en bra dag? :D

2010-09-21 @ 21:16:16
URL: http://ccattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0