våren e kommen tititditi

jag skrev inte mycket igår, alltså på lördagen var vi på bio jag,julia,lotta och sara. Efter bion kom vi hem till mig och var med och "festade" lite med min storesyster.
På söndagen cyklade jag Anna och Mariette till Kerttu som e vår "restaurang" och vi träffade Emma där.
Vi satt och åt (och spelade Rappa Kalja) i tre timmar tills vi cyklade hem igen.
Det var sjuukt varmt och skönt och nu hoppas jag att de hålls såhär..
Nu ska jag cykla till skolan!
Ha en bra dag (:
raia

Kommentarer
Postat av: agnes

dagen började väldigt bra, när jag möttes av så fina kommentarer! som din tex:)



ha en fin dag du med!

2010-04-13 @ 08:45:20
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0