karljohan,smörsopp,h1n1,karate kid..?

HALLOOJ!

här är jag igen, med magont(som försvann på dagen men är tillbaka igen, nu på kvällen klockan 12).

Har haft en kul dag igen.
Efter skolan cyklade jag hem, åt en croissant, hälsade på städerskan och fick skjuts igen av mamma till stan.
När jag kom till stan gick vi med lotta och julia och köpa biljetter till någon film eftersom det var superdag i Kinopalatsi. Först skulle vi se killers, sedan någon rändom typ.. okej jag har ingen aning, men så blev det karate kid, för den var den ända som hade platser kvar..
När biljetterna var köpta styrde vi våra steg mot stan igen till hesburger var julia och lotta skulle äta, efter en tid stämde sara också in, och jaa vi åt förresten allihopa.

Klockan halv 4 började vi gå mot bion igen, vi köpte godiset och popcornen och så började filmen, den var nog bättre än jag skulle ha trott, och lillkillen var otroligt söt!

Efter bion gick vi lite runt på stan och så tog jag bussen hem.

Här lite bilder:

jag och julia när vi köpte bär från torget..


håller nu på att göra ett föredrag om en tidningsartikel för imorgon, typisk min tur att mamma just kastat bort typ varenda en tidning så först måste jag nästan hålla ett föredrag om SOPPAR, ni vet svampar?!?!?!

men
jag kom på att ta från näte..

mår skit, börjar sova haha.

adiõs,
raia

Kommentarer
Postat av: Nathalie

söta bilder:)

2010-08-27 @ 10:30:04
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: klia

Driver en sexblogg, hoppas du vågar läsa och kommentera ;)

2010-08-27 @ 10:57:58
URL: http://klia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0