end of the week



YES, veckosslut äntligen här!
Vi träffades idag tidit på morgonen med Sara och Tessa och vi gick på morgondopp, julia var också där. Efter simningen gick vi till skolan, och efter skolan gick jag till Tessa och vi jobbade med ett engelskaföredrag.
På eftermiddagen började det regna och det var då jag skulle cykla hem, så när jag kom hem var jag dyblöt.
Det kändes på sätt och vis ganska skönt, årets första sommarregn (:

Nu har jag varit till bastun, haft ansikts mask, shavea benen ordentligt, gjort en peeling och just nu känner jag mig superfresch, imorgon mot nya äventyr.

raia


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv. Lady gaga gjorde ett bra jobb, men tror att Britney hade gjort den bättre, men tydligen tyckte väl inte hon att det.

2010-05-08 @ 10:41:30
URL: http://kstew.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0