heyy you!

halloooj!

Var igår på Jakobs 15 årsfest, och skitkul va de! GRATTIS JAKOB (:

Jakob är en av mina äldsta vänner eller ja- han är nog säkert den äldsta. jävla viktig och juvlig person (:

Anywayy så lägger hit helt få bilder nu från igår:



söta bilder eller hur?

Idag har jag packat som fan, och varit hos familjebekanta och ätit franska ostar.
Och fan, borde aldrig ha ätit så mycket ost som jag åt, håller på och har ont i magen (fiser AHAHAHHA) som fan och dom luktar som osten. Jättegott var det iallafall!



Nu ska jag sova, och på morgonen packar jag det sista och kastar in ett inlägg och så sticker jag!

imorgon får ni ett litet inlägg om de (:

Förresten, min dator har någo problem så jag svarar på era kommentarer senare när jag kan! :)

with love,
raia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0