tuesd



IDAAAAAG HAR DET SNÖAT FÖRSTA GÅNGEN HÄR!!!!
MEN INGET STANNADE PÅ MARKEN TYVÄRR :(:(

anyway har det varit skiiitkallt idag, men ganska fräscht väder ändå.
Efter skolan var jag på stan med Lotta en stund tills vi sen båda hittade en bra buss som startade samtidigt ;)

Efter det kom jag hem, såg på sex and the city och sedan cyklade jag till flöjttimmen.

Nu har jag chillat hemma igen, sätt på sex and the city, varit på datorn och varit i duschen. Men nuu ska jag börja läsa till matteprovet!

wish me luck,
raia

btw,

ni vet denhär sångens refräng, är den tagen från någon annan sång ?! låter SKITbekant men jag fattar inte ännuheller att varifrån.. skitbra refräng, resten av sången saknar allt.



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Vad ska/har du gjort idag då?? :)

2010-10-13 @ 15:49:25
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0