tuesday

ber verkligen ursäkt, min uppdatering har sugit skit. haha men sånt händer?

Men iallafall hade fullt upp igår först skola till halv 4 sen typ "lunch" på stan med sara,tessa och lotta och efter det möte och så hem och så kom Jenni och firade min konfirmation eftersom hon inte slapp till själva festen..

MEN idag har jag varit i skolan efter det på stan med julia, sen explorermöte och så blev det flöjttimme, och så kom mamma och hämtade mig och så körde vi till Mehiläinen för vi skulle ta bort min tånagel som jag berättade om redan då förraveckan. Den har alltså inte blivit bättre så vi måste dit, så nu är jag stortånagellös och har massor av bandage där runt och det tar ONT SOM FAN!! men live fortsätter. :---)

veckosslut snart!!!!!!!!!( i väntan på det alltså..)







raia

Kommentarer
Postat av: Tove

åh så massor fick du! :D vad skönt att du är nöjd med allihop ;)



ah, det har varit toppen under veckan, varit med

älsklingen sen festade, nu är man sjuk haha..

Men det har blivit bättre nu ;)

2010-09-07 @ 21:33:27
URL: http://fuckyss.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

bra bra :D..

det är likadant här :D.. lite trött bara

kjamen

2010-09-07 @ 23:21:08
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack!

ja visst är hon söt ^^



följa varandra på bloglovin? :)

2010-09-08 @ 07:28:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0