torsdag,

Jag var i skolan och slutade kl. 15.20 vi gick ner till stan och var på lunch med lotta,sara och tessa. Efter det gick vi andra tre till nuvole medan Tessa gick hem. Tps vann så det var fest på torget, vi gick dit och hejade en tid. Snart efter det gick lotta till dansen, sara hem och jag träffade laura och vi gick till tågstationen för att träffa Mia och Max. Vi gick till Mäkken och där kom också min bror Joakim med. Jag,Laura,Mia stannade för att äta medan joakim och max körde hem till oss.
Vi kom hem vid 9 tiden och efter det lagade jag ett tyskaprojekt och så chillade vi.
Nu ska jag snart sticka till skolan, GLADA VAPPEN!

raia

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

inte helt rätt ;D tackar detsamma :D

2010-05-01 @ 14:25:13
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Laura

Heeej!!! Löysin tän. LOL

2010-05-01 @ 19:55:31
Postat av: emelie ★

fin blogg! =)

2010-05-04 @ 15:43:22
URL: http://eemeliefrestadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0