away laughing on a fast camel


en bild från torsdagen

har haft här några väldigt golf-fyllda dagar, först igår och nu idag har jag varit och golfat med min kära pappa och min halvbror Jani! kulkul.

Nå iallafall efter golfen styrde jag mina steg mot bussen till stan, menmen haha jag och aino gick tillsammans dit och heeej, vi missade bussen.. Så vi tog buss nr 9 istället, men medan vi väntade (och pratade massor :D) kom en av hennes kompisar med bil och hämtade oss. Menmen, jag fick alltså skjuts till stan och träffade Adina på kaffe i Brahe.

Det var riktigt mysigt och jag var på stan typ till 9, när jag sen to bussen hem eftersom alla butiker stängde.
Köpte en skjorta och en present till min syster!

Nu är jag här iallafall hemma och har det riktit tråkit, men imorgon blir det feeeeest eftersom jag ska ut med
ett av favvogängen ;) ANNA (NIEMUNEN), NIINA (NINNELI_3) OCH SIST OCH MINST IINES(palvi_kinkkuinkku), här fick ni samtidigt höra våra fina smeknamn som vi använder ;)

Ha en bra fredag!

raia

+ lite musik måste ni ju få ;)


jävladålig kvalité men haha ni vet nog denhär

Kommentarer
Postat av: sofia

fan va kul ni ser ut att ha på bilden :)

2010-09-10 @ 21:34:52
URL: http://ssofiayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0